Today is a new day.. for shopping!

Mötet med Stockholmsgruppen gick bra.
Förhoppningsvis kommer jag att kunna stanna med dem.

Jag åt även en mysig lunch med Camilla Tures, hon är förlovad nuförtiden så jag får passa på att träffa henne nu innan det blir familjeliv och grejer. Haha, tror visserligen att det dröjer ett par år innan det blir en massa MiniCamillor som springer runt.
 

Söta Camilla

Det är så härligt med gamla vänner, det spelar ingen roll om man inte har setts på ett tag, det är samma sak ändå.

Det har även blivit en del shopping..


Mer Hanky Pankys! Man kan aldrig ha för många..



Jag hittade 3 mysiga tröjor från Gina Tricot. Jag brukar vanligtvis inte gilla den butiken eftersom personalen inte är så trevlig, men idag kunde jag inte låta bli. Jag ÄLSKAR ju guldknappar och cardigans kan man aldrig få för många av.

 
De är himlans mjuka, men jag gissar att de inte kommer att hålla i 10 år..

Imorgon ska jag luncha med gulliga Lova.
Jag har blivit en riktig liten lunchare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0