Varför har jag inte små hjälparmöss?





Städa, tvätta träna och packa står på mitt schema idag.


Jag hatar att lämna lägenheten ostädad, det är så mycket skönare att komma tillbaka till den ren.
Sen har vi ju packningsdilemmat. Jag har inte bestämt mig om jag ska vara borta till på måndag eller stanna hela vägen till den 28e. Lite skillnad i packningsvolym där..

Dock så ska jag försöka ta med så mycket som möjligt av mina kläder som jag har där. Hur tusan ska jag få plats??
Jag tar med en tom väska, kickar ut Nathan och använder hans rum som en walk in..

Jag shoppade förresten en klänning, en tröja och två par tights igår på H&M.
Jag lägger upp bilder på dem senare.

Nej, nu måste jag väl börja göra nytta...


såå vackert..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0