Visst ja!



Jag har glömt att berätta om i torsdags!

Vi gick och såg The Women jag och Hay. Bra cast, kul idé med inga killar alls i hela filmen. Men dåligt gjort. Eva Mendez var het, sjukt bra cast, men alla var klicheer! Jordmodern med alla barnen, Bitchiga sexbomben, den äldre karriärskvinnan..osv.

Kul, men inget man tänker på efter. Förutom Meg Ryans hår - I WANT!

Ja, men efter var klockan bara 8.30 vi kunde ju inte gå hem så vi gick till Bluebirds bar och drack ett glas rött och mumsade oliver. Jag har fått ett otroligt olivsug på senate. Det är så hiiimla gott!

Precis när vi skulle gå kom ett gäng argentinare och Hay fick direkt upp ögonen för en ung, lång en.
Så vi var ju tvugna att sitta kvar. De satt vi bordet brevid oss och jag satt och guidade Hay i flirtteknik ur mungipan medan vi gjorde vårt bästa för att se totalt ointresserade ut. Det funkade och killarna var jättetrevliga.

Med tillskott på två barndomsvänner till Hay så gick vi alla till Raffles tvärs över gatan. Jag hade inte varit där sedand deras stängningsfest för 2 år sedan. Men det var nyöppnat fräsht med nice musik. Vi dansade till 2 och sen fick det räcka.

Varför kan inte jag och Hay göra något utan att det blir till en utgång??

Hon är farlig den flickan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0