A day at the park



Har ni massor med blommor än i Sverige? Nej, trodde inte det  ;)

Hyde park är fullt med blommor och ganska fullt med folk med för den delen. Jag tog en riktigt rejäl prommis runt och genom hela parken. Alla sprang runt i klänningar och shorts och en massa fåglar blev riktigt mätta nere vid dammen.
Sommarkänsla helt enkelt.



Jag drar tyvärr till mig extremt mycket gubbar om jag går någonstans ensam, så jag måste utrusta mig med solglasögon och väl synliga hörlurar. Jag vet inte vad som är grejen. Indier och gubbar verkar tro att de har värsta chansen på mig. Och så fort hörlurarna kom av, så kom det fram nån 50 taggare.

Jag är 26, är du över 35 så är du ganska körd. Inse det gubbuschling!
 Sen gillar jag långa killar så indierna behöver ej göra sig besvär.
Funderar på att printa det på en tröja.


Däremot är det gulligt när yngre killar kommer fram, de tror oftast att jag är 19 - 20 så jag klandrar dem inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0