Baglady?

Ni som följer bloggen vet att jag är skogalen.

Skor är min hobby och jag får rysningar av ett par Louboutins eller Pierre Hardys. Speciellt om jag har råd att köpa dem.

Kvinnor brukar oftast vara antingen handväskintresserade eller skointresserade och nu är det dax för mig som är skointresserad att investera i en väska och jag vet inte alls vilken jag vill ha.



Just nu drar jag runt på min gamla bruna Balenciaga, som jag visserligen älskar, men den börjar bli lite trött nu. Jag har även en Louis Vuitton bowling bag, en ljus Botkier, en liten kalvskinns Jimmy Choo en jättestor Tod's väska samt ett gäng clutchar. Nu behöver jag en ny vardagsväska som tål en del.





Mina kriterier är -
  • Svart
  • Läder
  • Mellanstor
  • Gå att bära över axeln
  • Inte för spejsig
Just nu gillar jag  -




Louises Bottega Veneta väska



YSL Tribute i mediumstorleken.

Vad tycker ni?
Hjälp mig väsktjejer, jag behöver förslag!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag gillar Bottega Venetas vaskor, men blev sjalv lite avskrackt av att se trakiga variationer av dem kopierade pa high streeten (tex Zara). ...inte for att kopiorna kommer i narheten av orginalen, men anda.

YSL Tribute kanns lite trakig, pas-aktig pa nagor satt.

Jag ser dig med Guccis remake av deras Jackie vaska!

God shopping :)

2009-04-30 @ 19:54:31
Postat av: Karin

Skor intresserar mig föga men väskor är fantastiska...Vore ju inte helt fel att investera i en givenchy nightingale...Vad jag sett av din klädstil så skulle den passa dig heeelt perfekt! Väskan är dessutom helt galet snygg och alldeles lagom till vardags men också till fest, som klassisk eller rockig eller allt...fantastiskt! Ta en titt på schutermans hemsida om du inte vet hur den ser ut:D Lycka till i letandet

2009-04-30 @ 22:31:23
Postat av: Anonym

Miu Miu har fina vaskor

2009-05-01 @ 12:20:17
Postat av: Louise

Nääää du ska ju va min Bottega babe, inget annat!

2009-05-02 @ 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0