Im back!!

Nu är bloggsvälten över, äntligen!
Jag är tillbaka i London och redo att gå tillbaka till mitt normala liv, hur normalt det nu är..
L.A har inte bara varit en fantastisk semester utan även en livsförändrande upplevelse, jag har skaffat vänner för livet och fått nya perspektiv på många sätt.

Det kanske låter flummigt men jag har verkligen insett en massa saker om mig själv och andra och är redo att göra stora beslut och rensa i mitt liv.

Stora ord för en som är så jetlaggad som jag är just nu...

Jag satt brevid en kille på planet som luktade illa och petade sig i näsan.. mums.
Sov ca 2 h, så det får nog bli en tupplur nu.

PUSS



Trött i ögat...och saknar mitt och Hays L.A crew som tusan.
Miss u guys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0