London london london..

Nu har jag drivit runt hemma och väntat på att världen ska vakna. Jag har trakasserat alla jag känner på facebook, sorterat mina bilder och börjat packa upp. Värst vad produktiv man kan vara på morgonkvisten!

Ska testa smoothisarna de säljer nere på gymmet och se om de på något sätt är lika bra som de på Newsroom. Jag gissar att de inte ens går att nämna i samma mening..
Sen hoppsar jag nog över till Hay för lite skvaller och ikväll blir det välkommentillbaka-fest för henne på Wellington.

Jag har min första bokning på onsdag för Avon. Det blir kul, men jag måste på lite castingar och annat på måndag så jag har helgen att vila upp mig och packa upp.

Jag måste planera min sommar med. Tänkte ta körkort i Sverige och ska definitivt till Monaco med Hay. Hennes pappa bor där den lyckosten.



Nats tog den här bilden på mig vid poolen i L.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0