Påsksöndag

Nu är jag redo för frulle igen.

I går lagade jag och Hay påskmiddag till alla i Jesses hus, vi var 10-15 stycken som grillade och åt massor med annan mat.
Jag lagade skagenröra och det blev verkligen en hit. Folk åt den med allt och på allt, när jag lämnade vid midnatt åt de andra upp resten på chips. Det var speciellt kul eftersom jag aldrig hade lagat skagenröra tidigare.

Jesse har världens sötaste lilla hund, Milano, han är 2 år och är som en liten valp. Han har en gosedjursgroda som han kommer springande med och hoppar upp i knät och sen ligger han och sover medan han suger på grodans ena öga och gnyr lite. precis som en liten valp. Hur sött som helst!

I kväll blir det ..surprise surprise ännu ett houseparty. Lavinia fyller år och har fest hemma hos dem.
Det jobbiga med housepartys är att folk röker gräs och jag som aldrig har prövat nån drog eller ens rökt en cigg tycker att det är lite obehagligt. Men jag får försöka hålla mig utomhus så mycket som möjligt så att jag slipper sitta mitt i röken.


Söta Hay och hennes grymt snygga nya fendiväska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0