Kan någon ge mig en flygande garderob?

Nu har jag väl lyckats koncentrera min packning en aning.

Jag kommer att behöva checka in, men jag har lånat Nathans handbaggageväska, så jag checkar in den och har min egen med på planet.
Så lägger jag alla mina älsklingssaker i handbaggaget och resten i incheckade väskan.
Jag vill inte ta med min jätteväska, stackars Hay kommer tro att jag flyttar in!
Då blir 2 små bättre.

Perfekt!



2 bikinis - den ena från H&M och den andra är köpt i St Tropez.



Hm.. 7 par skor

Zara, Balenciaga, Pierre Hardy, Louboutin wedges, glittriga flipflops från Office, jesussandaler Zara och mina små Minnetonkas såklart.
Ett par till kanske jag kan banta bort. Vad tycker ni?



Väskor var lätt efter som nästan alla mina väskor är i Stockholm.
Balenciagan är favoriten, YSL clutch för utgångar och Antik Batik väskan med fransar för att springa runt med på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0