Virvelvind

Sorry att det inte bli fler inlägg än ett per dag, men vi har ett sånt extremt späckat schema här så jag hinner bara blogga när Hay tar sina långdushar.

I går var det en sjukt kul dag. Vi börade som vanligt med smoothies, weatgrass shots och eggviteomeletter på Newsroom, sen var vi bjudna hem till Zacs mamma i 90210, Beverly Hills, very schmansy!

Det var hennes gaykompis Blair som hade sin födelsedagsfest där och det var helt galet redan vid kl 14.00 när vi kom dit. ett underbart hus med Blair hoppade runt och dansade balett i pyttesmå badbyxor som han hade stoppat full med papper. Dåligt val av stoppning eftersom pappret flöt iväg när han hoppade i poolen.

Zacs mamma var en typisk Beverlyhills person, jätteopererad, sjukt excentrisk och packad.



Sen blev det inte bättre av att de hade råkat frå med sig fel tårta till Blair, så istället för "Happy b-day Blair " och en massa rosor fick de med sig denna skapelse -



Efter blev det at göra sig i ordning, äta middag på en jättenice italienare och sen vidare till Zacs bands gig. Bandet heter Redstone Hall och är lagom bra, men Zac är helt fantastisk, han spelar gitarr som ingen annan!



jag är ingen gigperson men det här var riktigt kul. De spelade på en pub som heter Molly Malones och vi var ett gäng på 20 pers som hängde och jag lyckades tom få med Augusto som jag jobbade med på Nokiajobbet, ni vet han som spelade Luca.
Alla tjejerna är kära i honom nu så han är en lite glad pojke idag.

Nu ska vi på BBQ till ett annat gäng så here we go again!

Jag kanske stannar här ...


Kommentarer
Postat av: Anna

Har du inte din fina kille md dig?



Från ett underbart soligt bästkusten :)



Sweden as its best!!!

2009-04-13 @ 07:40:17
Postat av: Tess

Hej Anna!



Nä, han fick inte följa med den här gången, han hade för mycket att göra hemma i Stockholm, så det fick bli en tjejresa istället. Men jag håller mig i skinnet ;)



Jag håller med om att Sverige är bäst!!



kram / Tess

2009-04-13 @ 18:09:22
URL: http://evert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0