2 söta





Jag saknar dem..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Tess!



Måste säga att du är otroligt vacker! Det är så skönt att få bekräftat att klassiska drag fortfarande är aktuella! (att man inte måste se heroin chich ut ;))



Måste fråga om du vet/har hört något om läppinjektioner, alltså bara göra konturen - inga ankläppar! Iom att du är inom modellbranchen kanske du vet om det är måga som blir nöjda?



Iaf, vad har du för tips för networking? Att träffa bra folk som kan vara nyttigt att känna inom modebranchen i storstäder? Känner att jag aldrig riktigt träffar något bra folk...



Lycka till med allt!



kram!

2009-08-03 @ 16:19:20
Postat av: Anonym

ps, vet du om att du är featured på



http://www.whosdatedwho.com/celebrities/people/dating/tess-montgomery.htm

2009-08-03 @ 16:21:31
Postat av: Tess

Hej!



Tack vad gullig du är!

Jag vet faktiskt inte mycket om läppinjektioner, ingen av mina vänner har gjort dem så jag kan tyvärr inte rekommendera någonting. Men fråga nån som har gjort dem och som inte har ankläppar så kan du säkert få lite tips.



För min del networkar jag enbart genom jobbet. De flesta människor man träffar ute snackar bara strunt ändå. Du träffar automatiskt rätt folk när du går på castingar, goo sees och jobbar med fotografer.

Jag skulle inte rekommendera att lita för mycket på folk som du inte fått introducerade via agenturen.



Haha, ja den där skumma websiten förbryllar mig mycket, speciellt eftersom så mycket av informationen om mig är felaktig. Jag vet faktiskt inte varför jag finns med där..



kram / Tess

2009-08-03 @ 17:01:21
URL: http://evert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0