Ask Me



Jag får en hel del frågor om både London, modellande, skönhetsrutiner, mat och diverse annat smått och gott.
Jag har kommit fram till att ni är ganska frågvisa av er och det är himlans kul!

Så nu tänkte jag prova på att ha en sån där liten frågestund som de andra bloggarna brukar ha då och då.
Det ger mig nåt vettigt att pyssla med på planet imorgon!

Så nu är ni välkomna att fråga precis vad ni vill nere i kommentarsfältet.
Jag kommer inte att svara på elaka frågor, men det är enda undantaget.

Svaren publicerar jag imorgon kväll.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Tess,



Jag känner dig inte personligen men gillar din blogg starkt!



Eftersom du jobbar med det du gör så förstår jag att du får mängder av frågor om mat och träning... Men jag undrar hur du håller dig i form? Har du något speciellt knep du kan dela med dig av?

2009-02-24 @ 22:09:05
Postat av: sonja

läste i din blogg att du har eget företag eller något? vad är detta i så fall?



2. varför heter bloggen evert?



3. typ samma som ovan, skulle gärna veta vad du äter under en dag/tränar under en vecka för att hålla dig i sån sjukt bra form!



4. har du några bra tips på skönhetsvårdsställen i london? typ bästa peelingen etc.



5. vad gör du för att slippa finnar?? du har sjukt bra hy! (hehe, hoppas nu att det inte är naturligt!)

2009-02-24 @ 23:07:12
Postat av: Matilda

oj oj frågestund alltså.. frågor har man ju nästan alltid, gäller bara att komma på dom också..



1. hur kommer det sig att du inte går några visningar?



2. hur upptäcktes du?



3. vad äter du innan och efter träningen?



4. hur kommer det sig att du delar lägenhet med en kille?



ganska okloka frågor.. men klockan är mycket ;)

2009-02-25 @ 01:12:46
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Postat av: Fia

Hur lång är du?

2009-02-25 @ 08:39:55
Postat av: Student

1. Hur träffades du och och din pojkvän?



2. Har du någon högskoleutbildning?



3. Snyggaste killen på denna jord är?



2009-02-25 @ 08:54:26
Postat av: sara

du vill säkert inte svara på det här men jag undrar ungefär hur mycket du tjänar eftersom du lyckas leva på att bara vara modell?

hur ofta jobbar du? det verkar vara ett ganska fritt jobb, är det det? (med tanke på att du kan flyga hem till sverige nu! :) )

vad har varit ditt största jobb?

2009-02-25 @ 09:50:56
Postat av: Stina

1. Har du alltid velat bli modell?



2. Vad skulle du (vilja) jobba med om du inte fick välja att va modell?



3. Vem tycker du är snyggaste killen i Stockholm?



4. Vem tycker du är snyggaste tjejen i Stockholm?



5. Vem är den intressantaste personen du träffat genom ditt jobb?

2009-02-25 @ 10:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0