baby bum

Jag är såå avslappnad och min hy är len som en bebisstjärt.

Jag höll på att somna flera gånger men det kan jag ju inte göra. Då missar jag allt det härliga! Huvudmassagen på slutet är bäst. Jag är en sån sucker för behandlingar.

Jag gled in på yogan som en degbulle, jag brydde mig inte ens om den hjärndöda idiotmännsikan som tyvärr är en deltagare i klassen varenda gång. Hon är en 40 årig bebis och springer runt och diktaterar vem som ska stå var. Jag förstår inte varför läraren inte säger ifrån, för alla vi andra avskyr verkligen henne. Men sen kan det ju hända att hon faktiskt har något psykiskt problem, så jag ska väl inte dömma henne för hårt.

I morgon jobbar jag för Lacoste, en av mina favvoklienter. Tyvärr ska de alltid plåta så långt borta så det kommer att ta mig minst 1 1/2 timma att ta mig dit imorgon. Varför måste London vara så himla stort? Jag börjar verkligen bli lite trött på det här nu. Min plan är faktiskt att flytta hem ett par månader i sommar och flyga över så fort det är nåt större jobb. Och om jag trivs kanske det blir permanent. Då ska jag passa på att köpa en bostadrätt och ta körkort samtidigt.

Nu ska jag kolla å senaste avsnittet av Americas top model och äta tonfiskpasta. Mums!



Lite bilder från Nokiajobbet

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej söta.

Du ska inte flytta hem. London är ditt rätta element så snälla inte åka. :(

2009-02-10 @ 11:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0