Brr

Nathan hade glömt att stänga frysen ordentligt medan jag var borta.
Så jag kom hem till ett isberg istället för en frys. Såå irriterande. Så istället för att gå ut och göra nåt kul ikväll är jag fast med att avfrosta frysen! All mat måste jag slänga också. Tur att Nathan är borta den här helgen, för annars hade han nog sett mig riktigt irriterad för första gången på de 2 1/2 åren vi har bott tillsammans.

Fast det var ju egentligen en olycka, så jag kan inte bli arg på honom..

Nu tänker jag gå ner och gymma medan isflaken faller ner i stora skålar på golvet.



Jag blev precis påmind om hur kallt det var i vattnet på den här plåtningen. Kommer ni ihåg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0