Freud, Maddox & Cuckoo

Det blev bättre sen igår, Freuds var topp!


Ner för trappan...

Jag drack den starkaste Caprinian jag någonsin smakat, satt och gossipade med hela tjejligan och lärde oss säga en massa saker med northern accent från bordet brevid.
Jag börjar verkligen digga det stället!

Rosanne och hennes tjejer är verkligen urgulliga. Tyvärr hann inte min kamera hoppa ner i min väska innan jag stack så jag ska se om jag kan tvinga Grace att skicka över lite pics.

Vi trippade vidare till Maddox, om jag inte är ett stort fan av. Jag träffade visserligen min gamla tjekompis Amy som jag inte sett på hundra år, men klubben är verkligen en katastrof. Bara glamourtjejer och snuskiga gubbar.
Så vi gick till Cuckoo istället och där var det jättebra. Vi dansade till mina fötter gjorde så ont att jagvar tvungen att åka hem.
Mycket trevlig natt och det fick mig att inte tänka på mina andra bekymmer för ett par timmar.

I morgon åker Rosanne till Athen i en månad, så himla trist, man kanske borde ta en weekend ner och hälsa på?
Athen är inte så kul, men det kan vara skönt att komma iväg lite.


Perfekta kedjor - var kan jag köpa dem?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0