Hej Stockholm!

Det första jag och Kristian gjorde efter att han hämtat mig på Skavsta är att åka och äta semlor, en dag sent jag vet, men det var supergott ändå. I London är fettisdagen kallad pannkaksdagen. Så de äter tråkiga pannkakor när vi äter mumsiga semlor. Gud vad mycket bättre vi har det!



Resan gick bra bortsett från att ett barn bakom mig på bussen satt och spydde hela resan till Stansted. Jag har riktig spyfobi så det var inte så kul, men hon vara bara åksjuk som tur är.

Sen lyckades de ha sönder pärlorna på mina minnetonkas när de skulle scanna dem på flygplasten, de fastande i maskinen och gick sönder så nu har jag bara två pärlor på den högra och fyra på den vänstar skon.

Efter allt det så var det en konstig gubbe som satte sig brevid mig på planet. Jag satt vi fönstret och han satte sig i mitten trots att sätet vid gången var ledigt. Vem gör så? Man brukar ju i så fall lämna ett säte mellan? Sen satt han och petade i näsan! Så det var en väldigt äcklig resa idag. Tur att jag fick semla iaf.

Jag har som ni sett publicerat svaren på frågestunden. Himla många bra och vettiga frågor. Jag gillar att jag har intelligenta läsare. Ni är bäst!

Nu ska jag äta lite middag och sen blir det dragning i tävlingen!




Det blev nya tidningen Love som fick följa med som lektyr på planet. Min favvo Beth Ditto på omslaget och lite nakna bilder inuti. Snyggt och vågat. Annars vet jag inte riktigt vad jag tycker om tidningen, den var lite enformig. Men jag tror att det är värt att köpa nästa nummer för att se vilken riktning den tar.

Kommentarer
Postat av: K

Fråga...varför är dina bilder alltid spegelvända? :)



Jag missade din frågestund...får jag ställa en fråga i allafall? (pleaaaaaaaaaaaase?) Vem är den kändaste personen du träffat? :) Och när blev du som mest starstruck? (kan tänka mig att du träffat en massa asballa människor!)

2009-02-25 @ 20:19:37
Postat av: Tess

Hej K!



Haha, de är spegelvända för att de är tagna med photoboot på min mac. Jag vet inte om det kanske går att ställa in den så att de blir rättvända istället. Ska kolla upp det!



Den mest kända personen jag har träffat är nog Heidi Klum på en klubb i New York. Då blev jag ganska vek i benen. Sen har jag stått på samma toa som Kate Moss i London och hon är lika snygg i verkligheten! Sen träffade jag Craig David på en casting för en musikvideo han gjorde. Men absolut coolast är ändå Beth Ditto som jag träffade i december. Hon är cool.



Sen har jag faktiskt skakat hand med kungen när jag var liten, det känns stort.



kram Tess

2009-02-25 @ 22:40:09
URL: http://evert.webblogg.se/
Postat av: K

VAD SJUUUUKT BAAAAALLT! :D Och spännande! Ha det jättebra i Stockholm med pojkvännen! :)

2009-02-26 @ 00:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0