That jacket!

Jag har rotat fram en helfigursbild på Jessica Stroup på H&M galan.




Och om jag har förstått det rätt så är hon helt klädd i H&M, så det borde ju betyda att den snygga jackan är från allas  vår svenska favvo butik.

Nu var det här eventet i november förra året, så jag vet inte riktigt hur det ligger till med att hitta den i butik. Men helt logiskt så borde det vara saker som ej är släppta än vid den tidpunkten eftersom tjejen är en kändis, så snyggojackan kanske kommer ut snart.
Nån som vet?

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har helt rätt den är från H&M. Jackan finns redan ute i butik. Köpte själv en förra vecka, fast i svart.

2009-02-24 @ 19:58:51
Postat av: Anonym

den finns i London, jag sag den igår!

2009-02-24 @ 20:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0