He is just soooo into me!

Med castingar vet man aldrig hur det egentligen går.

 Alla 3 castingarna idag var sjukt snabba och opersonliga. Den första var vi 10 stycken inne åt gången och skulle bara mingla runt, opersonligt. Den andra prövade vi baddräkter två och två , klienten sa ingenting. Och den tredje var bara in - ut slut.
Inte mer spännande än så, nu får vi se om det blev jackpot på nån av dem..
Och om inte så har jag en casting för Pantene imorgon att hoppas på.

Jag, Anara och Kalli gick och åt lite sushi på portobello rd efter och diskuterade pojkar och jobb.
Det slutade med att jag drog med Anara på "He's just not that into you" urbra film by the way. Riktig chickflick, man sitter där och skäms åt hur mycket roliga klichéer vi tjejer slänger oss med och framförallt hur olika killar och tjejer är.
Riktigt bra, gå och se!
Sen får ni berätta precis när ni grina, för det finns ett ögonblick då alla tjejer i hela salongen fick en liten ögondroppe.

Anara har precis blivit singel efter att ha dejtat en känd svensk person, som jag inte tänker avslöja vem det är. Men nu har jag och Kalli fått i uppgift att vara wingwomen åt henne. Hon vill hitta en ny okänd man och jakten börjar på torsdag då vi ska ut och drinka i Notting hill.



Snygga brudar Kalli och Anara


Härlig Jasmineblomma, de är så vackra, i love!

Kolla in Anaras senaste reklamfilm här vettja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0