Almost 2 years on..

Det är runt de här dagarna som jag har bloggat i 2 år!

Jag hade bloggen på en annan portal första 1 1/3 året, men de krånglade så mycket så jag var tvungen att byta.
Som synd är var jag inte tillräckligt teknisk för att flytta över mina inlägg och den bloggportalen finns inte kvar längre. Jag har dock sparat det mesta på min dator, så jag tänkte gå igenom alla de inläggen i dagarna och se om jag kan hitta lite gamla roliga grejer.

Tillsvidare får ni se mina nyårsklänningar för de tre senaste åren


2006 - Guldig klänning från Warehouse, jag har faktiskt aldrig använt den igen, men jag älskar den!
MYCKET lockar i håret och MYCKET nykär i Kristian.


2007 - Inte så smickarnde bild och inte min favvoklänning. Från Topshop, har aldrig burits igen heller. Men skorna från Chloé är fortfarande favoriter. Väska från DKNY och halsbnad från Monroe.


2008 - Ni vet var den är från och vad jag bar till den. Den var ingen favorit från början och jag tänkte byta ut den flera ggr, men nu älskar jag den och så verkar även alla andra göra.

Jag har även sorterat min inlägg lite bättre, så nu borde det mesta ligga under rätt kategori. Jag vet att min "Sök i bloggen" funktion inte funkar, så det blir mitt nästa bloggdesignprojekt. Sen kanske ett nytt utseende skulle vara kul såhär till det nya året?

I will fix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0