Arty farty?

Efter ett duktigt gymbesök och en nyttig laxsallad sitter jag här med en inte fullt så nyttig chailatte och bloggar lite.

Ikväll ska jag hänga med min nya kompis Rosanne som jag träffade häromdagen på en casting. Hon är svensk, men har bott i London hela sitt liv och ikväll ska vi till hennes favvoställe "Freuds" i covent garden. Jag kollade upp stället och insåg ganska fort att det var ett ganska hm.. bohemskt ställe. Jag som gillar Tramps liksom. Men jag får se det som ett studiebesök, som att åka till söder ungefär.

De ska ha helat awsome drinkar iaf så det blir topp topp. Men what to wear?



Rosanne är f.ö helt galet grymt snygg och jättelång och allt det där och jag känner mig helt priviligerad som har en så het kompis. Jag snodde bilden på henne från premiers hemsida.

Vi ses imorgon tussarna mina!


Kommentarer
Postat av: Anna

Lik Lisa Marklund.





2009-01-31 @ 19:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0