Fy sjuttsingen!

Är det kallt ute idag eller vad?

Jag är nog den enda som cycklar ner på stan i det här vädret. Jag åkte förbi en fönsterruta och kunde inte hålla mig för skratt. Vem annan än jag cycklar i nya YSL boots?

Jag och Camilla körde en sväng på NK och sen blev det Yogi te på Mocco, när vi blev hungriga blev det vår favvorestaurang Sushi huset. Det var så svinigt kallt att vi genade genom sturegallerien på vägen tillbaka och jag drog mig så extremt mycket för att cyckla hem att vi fastnade på Le Café istället. Så vi fikade i princip från 13.30 till 18.00. Myspys!

Nu sitter jag och Kristian och tittar på en gangsterrulle med elementen på högsta stek.




Hoppas ni har bra element hemma mina vänner, annars dra tag i nån mysig och värm er under ett stort fluffigt täcke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0