Hej mitt vinterland



Vintrig utsikt från takterassen.
Hela dagen har spenderats på Créme med en bunt andra frusna själar.
Jag har ätit världens största chevre chaudsallad, den tog aldrig slut! Nu har jag ont i magen.

Ikväll planeras det bio med Jossan. Jag skulle vilja se "Patrik 1.5" eller "Låt den rätta komma in". Jag diggar boken och filmen ska enligt alla vara riktigt bra. Hon vill nog hellre se Australia, men jag har svårt för Nicole Kidman efter den där Chanelreklamen "I love to dance.." Krääk!


Jag och min lilla cyckel.

Idag var det inte faaaashiiiiiion på tapeten utan enbart värme.
Den hederliga gamla dunjackan kommer från Paul &Friends, jeansen från Sass and Bide,  pälsstövlarna från Tecnica, cashmeremössa, vantar från ett stånd på Norrmalmstorg och balenciaga väskan.

Myyyyyys!

Kommentarer
Postat av: fashionista

really cute outfit

the bag is gorgeous

2009-01-06 @ 20:42:26
URL: http://fashionistablogg.blogspot.com
Postat av: Tess

Hi Fashionista!

Thank you hun! Im sorry my blog is in Swedish, but i have decided to start translating it as soon as i get a few more visitors.

x Tess

2009-01-07 @ 22:00:25
URL: http://evert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0