klipp klipp

Nu är jag glad igen! Finns det något härligare än att komma ut från frisören med perfekt hår, nu regnade det tyvärr ute och jag hade glömt mitt paraply (en dödssynd i London). Men det var fint i några minuter iaf och ingen mer utväxt!!



När jag kom hem låg det ett spännande paket i brevlådan.. i det låg något jag alldeles glömt bort att jag hade beställt..



Jag älskar programmet Rachel Zoe project så jag köpte Rachels Zoes bok. Hoppas den är lika bra. Hennes känsla för stil är fantastisk, sen kanske hon borde hålla igen lite på frasen "i die"...
Jag lovar en recension när den är utläst.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Therese!

Ditt har ser mycket fint ut!

Far man fraga hos vem det ar du klipper dig?

Trots att jag velat har jag sjalv inte vagat gora annat an klippning hos frisoren sedan jag flyttade till London, med tanke pa alla daliga slingnings/blonderingsjobb man ser har.

Tack for en fin blogg!

2009-01-29 @ 18:53:20
Postat av: Anonym

Gud vilket fint hår måste jag bara tillägga!

2009-01-29 @ 18:55:39
Postat av: Tess

Hej Caroline!



Tack så mycket och vad kul att du gillar bloggen!



Jag klipper mig hos Dean och slingar hos Lisa på Toni & Guy Clapham junction. De är jätteduktiga och jag har gått där i flera år och alltid varit lika nöjd.



Jag vet hur det är, jag är helt livrädd för andra frisörer. Det gäller att hålla sig om man hittar en bra. Lycka till!



kram Tess

2009-01-30 @ 00:51:45
URL: http://evert.webblogg.se/
Postat av: Carrou

Åh du är så vacker!

Det hade varit kul att få veta vad du använder för smink och ansiktsprodukter!

Ett tips på vad som hade varit kul att läsa om =)

2009-02-04 @ 15:34:12
Postat av: Tess

Hej Carrou!

Tack så mycket, vad rar du är!

Jag tycker att det är en jättebra idé. Ska börja fila på ett inlägg direkt.

kram / Tess

2009-02-06 @ 22:42:10
URL: http://evert.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Gud va stor (eller låång kanska man ska säga) näsa du har, och inget illa menat men jag tycker håret ser mest fettigt och ovolymigt ut där upptill

2009-10-09 @ 08:34:08
Postat av: Tess

Hej anonym!



Jepp jag har en lååång näsa, som Uma typ.

Tur att det inte hindrar mig i min modellkarriär.

kram



Tess

2009-10-09 @ 08:38:22
URL: http://evert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0