Kul!

Jag har fått en del utländska läsare och nu har en av dem länkat till min blogg. Därför försöker jag skriva mer och mer översättningar på engelska, som ni kanske har märkt.

Ritu skriver bloggen "20 something girl - In New york"
Hon skriver smarta,roliga och tänkvärda inlägg om mode, design och New York, om ni inte har kollat in hos henne så tycker jag att ni ska titta in.



I have a couple of international readers and that is why im trying to translate my blog into english as much as possible.
Ritu from "20 something girl - in New York" has linked to me and i rekommend you all to have a look at her smart and funny blog about fashion, design and New York. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Thanks Tess!

2009-01-25 @ 21:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0