Lazy sunday

Idag gick jag upp hyffsat tidigt trots att jag gick ut igår.

Jag drack inte så mycket så det var ok. Vi gick nämligen på lite visningar på olika lägenheter, men vi har fortfarande inte hittat nåt vi gillar. Eller rättare sagt så är det Kristian som ska köpa.

Själv kommer jag att börja leta i vår eftersom jag vill ha en egen lägenhet här hemma till när jag flyttar tillbaka. Som en liten trygghet. För den dagen jag flyttar hem vill jag inte flytta in med Kristian direkt, det kan bli lite väl pang på rödbetan.
Jag måste skaffa mig ett eget liv här i Sverige och inte bara flytta in i min pojkväns vardag.

Sen är det klart att vi båda kan sälja och köpa något tillsammans när tiden är mogen.
Jag tror på att var sak har sin tid.

Efter visningarna blev det en slemmig pizza på Ciao ciao grande. Jag säger slemmig eftersom de nästan hade glömt bort tomatsåsen så det var med ost och bröd. Det är tomatsåsen som skiljer en pizza från en macka med ost!! Jag åt bara halva..

Nu kör jag maraton med alla de nyaste avsnitten av 90210, Gossip girl, Lipstick jungle och Desperate housewifes och kl 20 ska vi äta middag med Kristians söta lillesyrra Isabell på Texas. Ja, vi har en var. jag har en Isabelle och han en Isabell.


Gammal bild på min Isabelle (Biss)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! :)

2009-01-11 @ 19:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0