Morning walk



Helt underbart väder gjorde att jag gick upp extra tidigt. (Läs: blev uppdragen av pojkvännen)
Det är precis lagom varmt ,+5, men snön ligger fortfarande kvar.


Freshi pinnar på.

Om jag bodde hemma så skulle djurgården vara mitt favvomotionsställe. Det är så vackert och helt fullt med söta små voffar!
Förr i tiden gick jag jämt djurgårdsrundan med vår gamla hund Daisy. Nelly och Tindra är tyvärr lite för rymningsbenägna och busiga för att vi ska orka ta med dem när vi går med vänner.


Det var FÖR VARMT för min dunjacka!


Hunddagis måste vara världens gladaste plats att jobba på. Kolla på alla de viftiga små svansarna!

GE ER UT I SOLEN NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0