NK Shoppingbonanza!

Ja, någon bonanzashopping blev det ju inte.

Det var upp till 70% rabatt i flera butiker så rean var det inget fel på, däremot hade alla dumma svartkortsmänniskor som var där igår snott alla de bra sakerna. Hmpf, jag måste skaffa mig ett sånt där kort snarast! Orättvist!!

Jag stod i internationella designdelen i säkert 1 timma. De har alltid så sjukt fina saker och jag hade gett mig sjuttsingen på att inte komma ut därifrån tomhänt. Det blev en liten sketen topp. En svart.. Jag hade vid det laget nästan gett upp och börjat fundera på om jag kunde äta lite mer så att jag kunde köpa den där Margiela toppen i storlek medium, eller om jag skulle strunta i prislappen på den där Karl Lagerfeld tröjan.

Då hittade jag den lilla bastoppen från American vintage, alldeles supermjuk och oglammig.


Den är definitivt värt hela min förväntan på NK rean.. hm.

Jag drog runt stackars Camilla och tittade på vartenda plagg, väska och sko som fanns i hela huset.
Tillslut lyckades hon övertala mig att pausa för lite lunch.



Underbara crepes med varmrökt lax. Yummy.



Och tur var väl det, för efter drog jag med henne till både MrsH, Zadig & Voltaire, Maroushka de Margot, Bottega veneta och Mulberry.
Inte ett passande fynd i sikte..

Camilla hade planerat att träna efter vår shopping, nu orkade hon knappt gå till tunnelbanan.
Men i väntan på att bli upplockad av Kristian så sprang jag snabbt in på Bruuns Bazaar och då hände det grejer.


En perfekt svart cardigan med tryckknappar, precis vad jag behövde!


En ubermjuk långärmad tröja i hotpink, PRECIS vad jag ville ha!!

Den som söker finner...till slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0