Snart smäller det!

På Onsdag är det New York som gäller för hela slanten. jag ska börja tvätta och packa lite smått idag. Trixet är ju att packa tillräckligt lite för att få plats med mycket shopping på vägen tillbaka.

Det härliga med den här resan är att den är enbart semester. Eller nåväl, jag ska in och besöka min New York agentur XS models när jag ändå är där och ta lite nya polaroider och uppdatera min onlineportfolio. Men resten av tiden ska gå åt att visa runt min kära pojkvän i en av mina absoluta favoritstäder. Jag kan inte vänta!

Vi har sån extrem tur att vi kommer dit under restaurangveckan, det betyder att många av de bästa restaurangerna har set menues för 35 dollar per person. Topp tycker vi, så de har redan bokats bord på Nobu och ett par andra ställen.



Självklart får ni följa med mig, datorn är ett måste direkt efter pengarna, passet och snyggaste skorna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0