Spice market

Gårdagens middag var helt fantastisk. Vi åt en avsmakningsmeny på Spice Market. Jag har nog aldrig ätit så mycket i hela mitt liv! De två desserterna var de bästa jag någonsin testat.



Efter vår långa middag begav vi oss till 1 oak för lite dans och bubbel. Jag och Kristian smet ganska tidigt eftersom vi var så himla trötta. Vi skyller på jetlag och inte ålder.. ;)

Yesterdays dinner at Spice Market was amazing! We had the tasting menu and i have never eaten so much food before in my life and the desserts was to die for!
We felt like dancing after dinner so we went to 1 oak. Me and kristian was quite tired so we gave up early. Hopefully it as because of  jetlag and not age..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0