Vaken!

Jag är en latmask,

 Kristian lät mig sova ut till 10.30, jag som gick och la mig vid 01.30.
Det blev en god natts sömn, men nu är jag nästan lite sen till min lunch med Lova.
Tänkte även hälsa på Anette och hennes lilla bebis idag. Det är så surrealistiskt när vänner får barn. Helt plötligt är de mammor och pappor! Jag är fortfarande barn jag och den enda mamma och pappa i närheten är mina egna. Hur klarar de av att ta det stora steget? Jätte scary, jag skulle aldrig våga! Kan vara för att jag själv inte på något sätt är sugen att skaffa en själv än, det är för vuxet.

Men jag lånar gärna de där små söta knytena i nån timma då och då, de luktar ju så gott och har så mjuka små händer och världens minsta lilltår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0