What time is it?

Jag är såå dålig på att ha på mig klocka.

Det kan visserligen bero på att jag tycker att så få tjejklockor är snygga. Jag har en fin liten Cartier, men eftersom jag är så petit själv så blir den lite mesig till vardags. Så nu har jag äntligen hittat en härlig klocka som jag kan tänka mig att ha ett tag.




Jaeger lecoultre master compressor chronograph lady

Den är lagom stor, lagom fin och har tillskillnad från den på bilden turkosa detaljer där den här har röda.
Jag kollade på diving varianten, men den blir helt enkelt för stor för min lilla ynkliga handled eftersom den är tjockare än den här.

Vad tycker ni, Ska jag slå till?


Guys, im thinking of buying this watch. I alreday got a little Cartier one, but its a bit to silly and small to wear every day.  This one is still feminine but has more kudos. What do you think?


Kommentarer
Postat av: Anna P

Den är jättefin! Men kostar den cirka 70 000 kr? Wow isåfall, om du tjänar så mkt att du kan lägga det på en klocka, grattis då. :P

2009-01-13 @ 00:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0