Jag stannar!

Så jag fick ett jobb här i helgen.

 En kille kom fram och erbjöd mig ett katalogjobb som plåtar mellan torsdag och söndag, så nu har jag förlängt min resa i en vecka och ska på roadtrip med dem och plåta en story för ett märke som heter Alternative apparel. Hela grejen har Forrest Gump tema, ska bli hur spännande som helst!

Så även fast jag inte har en agentur här än, så har jag mitt första jobb här.

Så idag var jag på fitting och sen åkte jag med Jamie som har Woof worx och som är Jordas syster till en hundgård för att välja hundar till hennes butik. Det blev bara en idag, en huskyvalp som ska få heta Lars.
Gissa vem som döpte..


Coco kommer från hundgården hon med..

Han stank kiss och bajs och jag var tvungen att hålla honom i knät hela resan tillabaka eftersom han var så rädd, men det var det värt. Det är hemskt hur vissa hundar ser ut när de kommer till hundgården, jag såg 3 små chihuahuor som var så magra att alla revben syndes och de var så rädda de små stackarna.
Jag vill bara ta hem allihopa.
När jag flyttar hit ska jag adoptera en hund direkt.

Nej, nu väntar en varm dusch, jag luktar hundkiss!


Kommentarer
Postat av: s

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=178156

Bli medlem och få presentkort helt gratis!!

2009-07-08 @ 15:40:16
Postat av: Zandra

Söt vovve :)

2009-07-08 @ 22:11:38
URL: http://znest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0