Lilla tussenuss!

Jag känner mig som en liten tuss igen. Går på skola (trafikskola) och åker buss med syskonen.

Det är kul för jag har fått lite tid med min yngsta syrra, eftersom hon är 15 är hon 11 år yngre än mig och det gör att vi inte har vuxit upp tillsammans på samma sätt, så det är kul att få chansen att hänga lite med henne när jag är hemma.

Jag och min äldsta lillasyrra har aldrig dragit riktigt jämt, vi är för olika helt enkelt, medan speciellt de två yngsta är mycket mer lika mig i tankesätt och hur vi är som personer. Det är så himla kul att se att de nästan är vuxna. Biss tar ju tusan studenten nästa vecka.

Jag ska på hennes slutskiva såklart. Tjofaderittan lambo! ;)


Marina och jag på bussen i morse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0