Tut tut!

Nu har jag kört min första lektion, det gick riktigt bra om jag får säga det själv. Jag har växlat ända upp till 3an och känner mig sjukt stolt. Haha!
Jag övningskör på Nockeby trafikskola i Abrahamsberg. Det är mycket villakvarter där så det är det perfekta stället att öva krypkörning på ettan och svängar. Jag är ju som ni kanske minns inte så bra på svängar..
I morgon har jag lektion nummer 2, då i 2h. Får se om jag krockar..

Jag har även hunnit med att luncha med Camilla, bråka med min bajslillasyster och så har snälla Kristian hjälpt mig att köra ut alla mina saker til Ekerö. Nu ligger alla kläder runt  mig i drivor och jag har ingen aning om hur jag ska få hem dem till London. jag kanske måste fedexa en del tror jag.
Jag har ändå rensat ut massor och gett småsyrrorna en hel del.

Nu är det tusan köpstopp på mig, jag har ingen mer plats!


Jag är äntligen återförenad med mina kära Pierre Hardys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0