10 saker ni inte visste om mig

  1. Jag hatar hamburgare och har aldrig ätit en hel i hela mitt liv. Jag hatar även att kyssa nån som precis ätit hamburgare. Urk!
  2. Jag har ALDRIG rökt eller knarkat. Eller har prövat vattenpipa en gång, räknas det som rökning?
  3. Jag har bott i Florens i Italien för ett par år sedan. En av världens vackraste städer, men jag tror inte jag skulle vilja bo där igen.
  4. Jag har haft en ponny som hette Wicklow. Han var min bästis!
  5. Jag heter egentligen Therese och jag har en massa mellannamn - Lovisa, Anna,Maria. 
  6. Jag gillar att kolla på ultimate fighting och har gått på Cage Rage en gång här i London.
  7. Jag blir extremt sällan kär.
  8. Jag gick på Carlssons skola när jag var liten. På lillCarlssons på Nybergsgatan.
  9. En gång på högstadiet sjöng hela skolan ja må hon leva för mig i samband med luciatåget, det var extremt pinsamt. Jag ryser än idag när jag tänker på det.
  10. Jag har av misstag hamnat på AVN -awards i Vegas. Dvs porrfilmsoscars(!). Vi bodde på samma hotell och ville se vad det var för en gala och då skakade jag hand med både Ron Jeremy och Jenna Jamesson. Jag tvättade händerna efter..
Nu utmanar jag alla mina läsare med bloggar att göra en 10 saker - lista och länka under det här inlägget!



Kommentarer
Postat av: mini

oki doki! ska bara tänka till och förbereda...

kram! mini

2009-03-04 @ 10:35:55
URL: http://mamamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0