Back in business

I gamla hederliga London igen.

Här får ni se vad jag hittade på Drylakes utförsäljning.



Ett par utställda jeans från Rock and Republic och en sommrig klänning från Mina London fick följa med hem till mig.

Sen hittade jag ÄNTLIGEN min favvoparfym Clean - Warm cotton på Arlanda. Jag beställde den på nätet som ni kanske kommer ihåg, men det visade sig att leverantören hade slut. Sen jagade jag den på Arlanda säker 6 ggr och en hel drös andra flygplatser, men utan framgång.

Nu äntligen har Arlanda fått in ett litet parti. Det stod bara 3 kvar på hyllan när jag köpte min, så skynda er att köpa om ni ska ut och resa.




Bilden är lånad från Sephora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0