Brunfis



Så hår härligt såg det ut förra året i Kapstaden.
Jag kommer att bo på Fire and ice hotel de första 4 nätterna och efter det The President som har mycket bättre pool.



Den här gången har jag mellanlanding i Amsterdam.
Superjobbigt, det tar dvs 2 timmar längre än förra året att komma dit. Men klienter gör ju allt för att spara ett par kronor tyvärr. Kunde de packa oss modeller som sardiner liggandes på varandra i lastutrymmet så skulle de göra det.

Ett måste är datorn-ipod- egen mat - öronproppar - kudde - böcker samt mjuka kläder att resa i.

Planet går 06.30 i morgon. Urk! Det blir nog till att inte sova alls då.


Kommentarer
Postat av: Bella

Lycka till med jobbet i Kapstaden! Kan du inte packa ner mig? Jag kan åka i lastutrymmet, inga problem! ;)

Hotellet ser härligt ut och hoppas du får tid att sola och slappa också!

Kram Bella

2009-03-14 @ 14:14:34
Postat av: Matilda

Hoppas du får det fint i Kapstaden! Det var därifrån mina armband kom va?



En fråga som du inte behöver svara på är. Får du åka förstaklass när du åker på modellresor?

Kram

2009-03-14 @ 17:43:17
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Postat av: Caroline

Packar du alltid mat nar du reser i jobbet? Vad brukar du ta med dig?

Hoppas du far harliga slappa dagar i solen nar jobbet ar fardigt!

2009-03-14 @ 23:15:10
Postat av: Tess

Hej Matilda!



Exakt, det är där de kommer ifrån och jag kommer nog att köpa med mig nått nytt roligt att lotta ut.



I wish att jag fick åka 1a klass. Tyvärr inte!

Nokia körde första klass på eurostaren och om jag jobbar i USA brukar jag får första klass av de amerikanska klienterna, men aldrig de engelska tyvärr.



Kram / Tess

2009-03-14 @ 23:17:46
URL: http://evert.webblogg.se/
Postat av: Tess

Hej Caroline!



Nja, på flighter gillar jag att ha med mig nåt jag verkligen gillar. Tex fruktsallad från Marks and spencer eller lite naturgodis. Så slipper jag köpa extragrejer på planet som ändå oftast är onyttiga.

I dag har jag köpt nån sorts bönor som är rostade att småsnaska på. Gottis.



Kram / Tess

2009-03-14 @ 23:20:00
URL: http://evert.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Haha ja gör det, och jag kommer definitivt att vara med och tävla! ;)



ps tack för svaret..

2009-03-15 @ 00:27:20
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Postat av: Karna

Vilket fint skärp du hade på den nedersta bilden

2009-03-18 @ 19:58:07
URL: http://karnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0