Confessions of a shopoholic

Jag kände inte för att gå hem när Bailee skulle hem och fixa sig, så jag hoppade in på närmaste bio, köpte ett lass popcorn och såg Confessions of a shopoholic istället.



Bra film - nja
Bra script - nej
Bra skådespeleri - nja
Snygga kläder - ja
Verklighetstrogen - nej
Chickflick - ja
Romantisk - nej
Kliché - ja
Känner jag igen mig - mycket


Filmen fick mig att vilja shoppa som en tok och klippa mitt kreditkort på samma gång.
Jag är inte så förtjust i Isla Fisher, men Hugh Dancy är en godisbit.



Förvänta dig inget spektakulärt, men älska skyltdockorna och njut av kläderna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det later faktiskt som en san dar lattsam easy-watcher som jag kan behova nu mitt i tenta-trasket!

2009-03-14 @ 00:44:52
URL: http://missromarker.wordpress.com
Postat av: Emilia says;

gaah hugh är såå snygg :)

2009-03-14 @ 14:32:10
URL: http://emiliasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0