Dubbel bubbel trubbel

Det är så skönt att ligga och dra mig i sängen här hemma i Stockholm.

Igår blev det flygresa och lite rundvandring i nya lägenheten. Det är en massa saker som ska fixas innan vi kan flytta in så nu gäller det mest att gå runt och mäta upp var möbler ska stå.

Ikväll ska jag och Therese ha tjejkväll så killarna får vara hemma hos mig och Kristian så är vi hos Jeppe och Therese.
Det ska bli en riktig brudutgång!
Killarna får sitta hemma och titta på tv.
Nu ska jag skynda mig iväg till systemet, det ska bli lite bubbelvin här. Jag blir nämligen så såsig av rött, vanligt vitt är inte så kul och jag är så bortskämd med champagne att jag bara vill dricka Krug -90 och det har inte plånkan råd med.
Så min nya partydryck är bubbligt vin helt enkelt. Lite godare, lite roligare.



Jag gillar Prosecco la Robínía 73kr på systemet.



Kommentarer
Postat av: Bella

Vad lustigt, exakt det vinet fick jag av min syster igår eftersom jag är hundvakt åt hennes hund. Aldrig smakat det innan, men är nog gott =)

2009-03-07 @ 14:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0