Bortskämd!

Första lediga dagen. Jag har bytt hotell och bor nu på The President. Jag gillar egentligen Fire and ice bättre när det kommer till rummen, men President klår när det kommer till poolområdet och närheten till standen.



När jag sprang in i Anton som är manager på Fire and Ice bestämde han sig för att jag måste göra en massa roliga saker när jag är här så han ska fixa en hel överraskningsdag till mig på lördag. Jag hoppas på att får rida på stranden eller åka upp på Table mountain.


Härligaste utsikten från rummet

President och Fire and Ice är systerhotell och Anton tyckte nog lite synd om mig som är här själv för när jag kom till President hade de uppgraderat mig till en svit. Jag känner mig som en liten prinsessa!



Synd att min kära pojkvän inte är här nu :(

Kommentarer
Postat av: Louise Bergengren

saknar min docka!

2009-03-20 @ 06:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0