I packningstagen

Hur kul är det inte att få rota fram alla sommarkläderna igen?

Jag börjar verkligen se fram emot min Sydafrikaresa nu. Jag har en massa nya och gamla saker att ta med mig.
De två stora problemen att packa inför den här resan är -
  1. Du vill inte sticka ut eller se "rik" ut på något sätt. Då kan du råka illa ut.
  2. Jag vill bara packa handbaggage eftersom Cape town international är den flygplatsen med mest stölder ur baggaget och mest baggage som försvinner. 
Det gör det hela klurigare. Men det får nog bli ett par klänningar, flipflops, något par klackar, en liten kofta, shorts och nån t-shirt. Det räcker för mig i en vecka.



Jag vil se lika sommarhärlig ut som Erin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0