A good for a bad.

Nyttig dag idag!

Jag gick upp tidigt så att jag ska kunna vända rätt dygnet igen. Det är så svårt att inte stanna upp och prata med alla kompisarna från LA hela natten.

Sen var jag på gymmet och sprang på bandet och körde crosstrainern i 45 minuter och avslutade med ett litet 15 minuters yogapass. Efter det hoppade jag in i ångbastun och slappade i 20 minuter. Fantastiskt skönt.

Jag har även passat på att sola på balkongen, så jag känner mig fräsh, nyttig och mycket trött.
Ikväll ska jag stanna inne och försöka ge mig på mina kvitton igen.

Igår var jag mindre nyttig.


Vi började med lite skumpa på en rolig liten pub som heter Barts. Det kuliga med den är att den ligger på Sloane avenue, men inte ens på hemsidan står det var. Du går in i ett hotell, genom lite gångar, till du kommer fram till en svart dörr. Du går igenom dörren till ett litet rum med väggarna helt täckta av serietidningar och där finns ännu en dörr.
Utanför dörren måste du slå in en kod eller ringa på en klocka och då öppnas en liten lucka i dörren. Om killen bakom tycker att du är värdig så släpper han in dig i den lilla puben som finns innanför.
Riktigt udda och kul!

Efter det gick Hay till en BBQ och jag åkte till 8 over 8 på kings road för lite middag med min vän Helena som firade att hon har avslutat sitt första års juridikstudier. Efter gick vi till Bartique på Fulham rd och drack ett par drinkar innan jag och Hay slöt upp igen hemma hos henne.
Sen hade vi lite mysiga samtal med LA kompisarna och jag gick till slut och la mig kl 05.00!


Här sitter vi och skypar kl 03.00..



Kommentarer
Postat av: K

jesus vilken lägenhet! var bor hon??? :O jag vill oxååå!

2009-05-21 @ 20:50:16
Postat av: Tess

Hej K!

lägenheten ligger i imperial wharf, 5 minuter från mig. :) kram

2009-05-22 @ 02:01:21
URL: http://evert.webblogg.se/
Postat av: evija

Haha, Barts! Jag bor i den byggnaden! Kul att du kommer förbi där! :)

2009-05-23 @ 11:05:12
URL: http://evija.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0