After



Så var man blond igen. Jag är faktskt jättenöjd med både klippningen och färgen som är lite mer creme nu.
Dee som min colourist heter gjorde ett jättebra jobb med att fixa vad den förra tjejen hade gjort fel och en ursöt japansk kille klippte håret. Han hade längre hår än mig och lockar to die for.
Jag lovar att ta en bild med honom nästa gång.

Im back to beeing lightblonde again, my new coulorist is great and sorted out my hair and made it much more cremecoloured than before and i love it. A very cute Japanese guy cut my hair, he had longer har than i do and curls to die for. Ill take a pic with him last time..

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du brunett egenlgien då? Puss!Sara

2009-05-15 @ 16:01:06
Postat av: Tess

Hej Sara!



Nej, men jag är mer mörkblond, typ grå, jag kallar min färg "councilhouse grey", inte så hett tyvärr så det får bli slingor för hela slanten! kram

2009-05-15 @ 16:38:34
URL: http://evert.webblogg.se/
Postat av: Caroline

'Councilhouse Grey'! How well put for den dar trista mellanblonda fargen sa manga av oss skandinavier lider av.

Sa det ar alltsa slingor, och inte en helblekning du gor? Din farg ser sa jamn ut, inte alls slingad. Anvande colouristen bara en nyans?

2009-05-17 @ 23:10:43
Postat av: Tess

Hej Caroline!



Nope bara slingor och bara en nyans med, min vanliga färg blir den andra nyansen. Jag gör det för att spara på håret så mycket som möjligt, men ibland känns det som om det vore så mycket lättare att bara bleka allt..



kram Tess

2009-05-17 @ 23:17:04
URL: http://evert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0