Hur tänkte de nu?

Jag som alla andra såg fram emot The costume Institute's galan 2009 , klänningarna brukar vara fantastiska och med temat "The model as a muse" så trodde jag att det skulle bli extra mycket härliga kreationer på röda mattan.

Men nej, vad hände? Maskerad någon?




Madonna körde kaninöron, lårhöga boots med lustiga klackar och en puffig, för kort 80-talsklänning.
Har kvinnan ens en stylist? Nån borde bli sparkad i Madonnacamp.




Kate Moss brukar vara den som med säkerhet gör ett bra val av outfit på röda mattan.
Men den här gången vet jag inte vad som hände. Det hela känns lite väl Grace Jones för min smak.
Turbanen känns inte riktigt rätt.
Men hon är förlåten, alla har en dålig dag ibland.




Ännu ett underligt klädval av Victoria Beckham.
Prickar och konstiga släp kan väl gå an, men skorna är helt förskräckliga!
Vad är grejen med klacken och bollarna?




Kommentarer är överflödiga.
Men man kan undra varför de är utklädda till Margaret Thatcher med dejt?




Vem tusan lurade Leighton Meester att bära detta?
En allt med allt och extra allt på toppen.
BIG NONO!

Det var många fler kalkoner, men dessa var utan tvekan de värsta..

Bilderna kommer från www.style.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0