Morgonlektyr

Jag brukar börja mina lediga mornar med frulle framför tv och kolla facebook, onlinenyheterna och favvobloggarna under tiden. Multitasking!

Nån annan som känner igen mönstret?
Jag börjar dock alltid med att läsa bloggkommentatorerna.
Mest för att jag inte orkar läsa alla de där korkbloggarna som alla småtjejer läser men ändå vill veta om något extra dumt har blivit skrivet.
Kisse, blondinbella, towa och Tyra och andra liknande intresserar mig inte, men när bloggkommentatorerna skriver om det hela så blir det kul ändå. Sen gillar jag när de slänger in lite egna åsikter som detta inlägg.
Jag tycker att de här tjejerna borde skaffa en till blogg där de ger sina egna åsikter om andra saker än andras åsikter.
Det skulle vara intressant och skulle definitivt bli blogg nr två på min morgonlista.

Vilken blogg läser ni först?

Kommentarer
Postat av: ANNA

Hey anna,

I'm sorry i don't speak in swedish, i would be glad if you wrote in english :(



Hovewer i used an online translator and i manage to understand you. I love your blog, i would like you to add more beauty tips :) because you have an amazing skin, how do you do?!





As for your questions, I often read celebrities blog such as jusjared.com :) do you know it?



bye for now

Love,

Anna

2009-05-24 @ 18:10:13
Postat av: Anonym

Sorry i wanted to say : hey it's anna



:)

2009-05-24 @ 18:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0