Söndag i sängen

Jag är krasslig, svininfluensa för hela slanten ;)

Man undrar egentligen hur stor andel av de som blivit smittade som har dött? Vad jag förstår är det inte ens influensan som har i hjäl de smittade, utan snarare diverse sjukdomar som kommer efter, som lunginflammation till exempel.
Jag har en känsla av att hela saken är en aningens uppblåst.

Men det säljer lösnummer och ja, munskydd, så det kanske är bra såhär mitt i lågkonjunkturen.

I natt var alla mina kompisar från L.A ut o festade så jag vaknade med en hel drös söta sms på min telefon. Jag måste åka över snart igen, det är verkligen mitt favoritställe på jorden just nu.



..men jag undrar om det är problem att flyga till USA just nu på grund av den där fisinfluensan?
Jag kanske borde vänta ett par veckor till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0