The ship is the shit!

Jag och Hay körde en alkoholfri lunch nere på The Ship.

Det var svårt men det gick, vi drack mycket diet coke.
Vi försöker som sagt var vara lite mer hälsosamma nu så vi åt båda varsin köttbit, men hoppade pommesen och beställde mer grönsaker istället. Om jag ska vara helt ärlig så är inte pommes sååå gott, jag okynnes äter mest om det finns.



Hay har f.ö tagit över rollen som pojkvän. Hon är den första jag ser/pratar med på morgonen (skype) och den sista jag säger god natt till.
Goda vänner är verkligen guld värda.

Kommentarer
Postat av: X-42

Jag blir nog ganska lätt "intresserad" K'är däremot blir jag betydligt mera sällan. Men viosst är det så att man är lite mer social och hittar på flera saker när man seglar solo....



Däremot har jag som kille märkt att man har lättare att få kontakt med det motsatta könet när man är paxad. Jag är inte den typen som raggar på andra, inte alls! Däremot tycks tjejer ha lättare att prata med killar som är upptagna...



Har några hypoteser kring detta:



1: Det kanske är "det förbjuda" som lockar. Livin on the wild side liksom.



2: Kanske känns skönt att prata med en upptagen kille så man slipper ytliga raggningsförsök?



3 Kanske är det så att jag verkligen är avslappnad och inte desperat och det uppskattas?



4 Jag kanske inbillar mig hela rubbet pga att man som singel kanske har mera alkohol i kroppen däremed släcker ner vissa delar av lillhjärnan så man inte ser självklara saker så tydligt? In i dimman liksom.... Är man upptagen är iaf jag betydligt nyktrare, vill ogärna sova i badkaret när man kommer hem om du förstår vad jag menar.

2009-05-25 @ 15:16:55
Postat av: x-43

Oj, såg jag kommenterade på fel ställe, konstigt jag som brukar ha koll! My bad!!!!

2009-05-25 @ 15:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0