Update!



Det har som sagt var hänt lite saker bakom kulisserna här och jag tänkte ge er en liten update.

  1. Jag och Kristian har tyvärr gjort slut. Det var ungefär en månad sedan nu och precis lika jobbigt som alla avslut är, men det är ingenting jag direkt hade tänkt diskutera i bloggen. Jag vill bara att ni ska veta.
  2. Eftersom jag och Kristian inte är tillsammans längre känner jag ingen större dragning tll att flytta hem till Sverige för tillfället utan satsar numera på att börja den långa processen med mål att kalla Los Angeles mitt hem.
Hoppas jag inte chockade er alltför mycket nu.


Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till med att gora LA till ditt nya hem!!!



xx Linda

2009-05-22 @ 19:45:48
URL: http://legallysophie.wordpress.com
Postat av: Elle

Hej tjejen! Tråkigt att höra, hoppas du är ok iallafall. Men LA låter inte helt fel! Klart vi ska ses vid tillfälle när du är i Sthlm, när är du här nästa gång?

Massor av kramar//E

2009-05-23 @ 09:57:50
Postat av: Matilda

oj, jo mej chockade du allt! har inte haft tillgång till internet på hur länge som helst och så möts jag av det här.. oj oj oj men jag hoppas att allt är bra med dej iaf!

Och LA låter du helt fantastiskt, vill du ha en läsare på besök är det bara att hojta till jag kommer mer än gärna och hälsar på dej =)

kram och lycka till med allt nu tills nästa gång jag får tag på internet!

2009-05-23 @ 16:27:05
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Postat av: Neen

Det låter som en bra plan. Lycka till!

2009-05-24 @ 10:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0