5 Plagg varje kvinna bör ha i sin garderob.

  • Den första är ganska given eftersom det var mitt förrförra inlägg som gav mig idén att skriva den här listan. Ett par bekväma och söta ballerina såklart! Audrey Hepburn var ett stort fan av små mjuka ballerinas i svart, mörkblått och även leopard. Hon matchade dem med en svart jumper och svarta capribyxor. Väldigt stylish, tidlöst och bekvämt.
  • En cashmere scarf. Använd när du flyger, under sena sommarkvällar och för att mysa in dig i hemma i soffan. Jag har en vit som jag inte kan flyga utan. Den agerar filt, kudde, mörkläggare och höjer mysfaktorn med 100%.
  • En klassisk trenchcoat. Välj en i en mörk färg och använd så ofta du kan. Det är värt att lägga ner lite pengar på det här plagget eftersom det är en klassiker som du kommer att ha en längre tid. Burberry gör de bästa. Själv har jag en vit från JLindeberg (ingen bra idé med en vit trench, den är gul i kanterna nu) och en mörkt brun med guldknappar från Zara som jag älskar.
  • Ett set lyxiga underkläder som passar perfekt. Även om du inte har någon speciell att visa det för så kommer du att må bra av att få känna dig lite lyxig under. Använd vid speciella tillfällen då du behöver boosta ditt självförtroende lite. Tex på arbetsintervju, middagen ute med tjejerna eller när du sa på samma fest som just den där killen.
  • Ett par perfekt passande jeans. När ingenting annat duger kan du slänga på dig dina favoritjeans och en vit t-shirt, matcha med höga klackar en liten väska och ett maffigt halsband/cocktailring och du är iväg på 10 minuter. Jag har 3 par sådana jeans och de räddar mig hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0