Mer om min bebis



Så min lilla klassiska Chanelväska kommer från Chanel butiken, jag har alltså inte köpt den second hand eller på Ebay. Det kändes inte säkert att lägga ner så mycket pengar utan att få ett kvitto så jag föredrog att betala mer och vara säker på att jag har den äkta varan.

Nu är det så att folk kallar den här 2.55, men det är faktiskt inte samma väska. 2.55 ser ut såhär -
Men oftast i svart då.

 

Den har en helt annan kedja och inga CC i spännet. Den jag har kallas bara den klassiska Chanelväskan enligt Chanel butiken.

Jag tycker att den med CC är lite roligare.

Anledningen till att jag valde detaljerna i silver istället för guld är att det känns lite yngre. sen är min ring och klocka i vitt guld och stainless steel så det matchar helt enkelt bättre.

Så min väska är i lammskinn, den vanliga stoleken, dvs igen Jumbo och med silverdetaljer.

Jag är sååååååååååå freaking nöjd!

 


Kommentarer
Postat av: Carrou

Jättefin, du gjorde nog ett bra köp! :)

2009-09-30 @ 23:43:48
URL: http://carrou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas att du gillar väskan jävligt mycket för att slakta ett stackars lamm för en sån ytlig sak. Visst jag kan köpa kläder/väskor i skinn, men när det gäller lamm eller kalv då blir det ett klart NEJ för min del.

2009-10-01 @ 11:07:42
Postat av: Anonym

vad kostar en väska från chanelbutiken ? jamenar den du har är såååå sugen jag med men även rädd för kopior...

2009-10-01 @ 12:10:05
Postat av: Linda



oj oj, vilket köp :) grattis! och till en helt annan grej... det är sällan man skådar en människa med en sådan vacker hy som du har. flawless!

2009-10-01 @ 15:48:38
Postat av: Sofi

Ohh, you lucky girl you, en chanel är inte fy skam :)

2009-10-04 @ 21:32:21
URL: http://itchyfeetbysofi.blogspot.com
Postat av: Susan

Får man lov o fråga hur mycket den kosta?

2009-10-08 @ 23:35:29
URL: http://transusan.blogspot.com
Postat av: Susan

Får man lov o fråga hur mycket den kosta?

2009-10-08 @ 23:36:38
URL: http://transusan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0